I want to fall asleep to the sound of your hearbeats.


Som det ser ut nu blir mitt första pass på skolan detta läsår på tisdag. Innan dess hinner jag med ett pass både idag och ett imorgon på Stanton's. Idag jobbar jag från 14.00 och imorgon har jag ett kort pass på 12.00-17.00.
Ikväll händer inte mycket annat än jobb. Jag känner mig fortfarande lite krasslig sedan... länge. Tror dessutom jag dragit på min en ögoninflammation, mysigt.

Helgen ser lugn ut den med, mitt nya rum ska målas om så jag slänger upp lite före och efter bilder till er när det börjar bli dags.

Langar gammal bild för jag orkar inte ta ny.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Se, du är visst alltid sjuk x) (ialf på bloggen ;)

2011-08-26 @ 16:43:08
Postat av: pernilla

eller så är det den sjukdomen du haft sen veckor tillbaka..

2011-08-26 @ 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0