What's your name? I have to know it.


Dum som man är tänkte jag somna till en film igår. En film passerade utan att John Blund hälsade på. Startade en till film - somnade inte till den heller. När eftertexterna rullade på den andra filmen blickade jag ner på klockan i högra hörnet på datorn. 04:30. Perfekt. Tack och lov för att jag var ledig från skolan idag. Hade sugit att sova två timmar för att sedan undervisa en hel dag.

Såg Stomp The Yard 2 och Death Race 2 igår/inatt. Tyckte mig känna igen en kille från den förstnämda filmen men kunde inte komma på varför. Eftertexterna hjälpte mig, det var ju Twitch! Ni som sett SYTYCD vet vem jag menar. Han är ju så cool!


Death Race 2 var med bra. Tvåan är liksom en förklaring till hur ettan kom till så jag skulle nog rekommendera er att se tvåan först, om ni inte sett någon utav dem. De är faktiskt bra! Fängelsefilm. Felon är annan en extremt bra fängelsefilm ni måste se.


Nu ska jag bege mig in till stan för att möta upp Lillie, Emil och Simon för att käka. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0