This is how the story went. I met someone by accident - that blew me away.


Är superduper stressad just nu. Har knappt börjat packa + att jag nyss kom ur duschen. Klockan 19.20 rullar tåget iväg mot Uppsala och då skall jag och Johanna sitta på det. Helgen skall spenderas hos Johannas syssling Malin som även jag känner sedan tidigare. Hon var bl.a. med oss på Hultsfred sommaren 2009. Riktigt skön tjej!

Helgens trio.


Det ska visst vara massor av folk i Uppsala under Valborgshelgen så det ska bli kul! Jag gillar att träffa nya människor. Budade förresten hem ett par höga, vita jeansshorts från H&M's Conscious Collection som kom igår, så de packas med. Bad mor min om smakråd så till den blev det en oversize leopardtop + JC's Lita på fossingarna.

Nu måste jag packa vidare och äta, jag är skithungrig! Då jag vickade idag med har jag bara skolmat i magen, det står man sig inte länge på. Idag har jag även hunnit med en runda i stallet. Här sitter hurtbulle nummer 1 ska ni veta! ;)

Kommer hem igen på söndag vid 23.30ish och ska vicka på måndag - så vi hörs på måndag skulle jag tro. Lev väl tills dess! :)

Pris William kan få ett litet grattis på bröllopsdagen med. Grattis!

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: förlåt för sent svar :) hehe



mjaa asså eztv hade ju problem, och nu är ju det löst så jag chansar på att du har sett förra veckans och veckans avsnitt? :p

2011-04-30 @ 17:45:16
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0