Legendary


"För mig så var det väldigt, väldigt enkelt. Jag vet vart jag har mitt hjärta - och det är i Brynäs."
För att citera Johan "Honken" Holmqvist. Jag kunde inta ha sagt det bättre själv och håller bara leende med honom. Han kanske anses vara avdankad och överskattad, men jag tror på honom och Pecca, och Svedberg. Det här kan bli bra! Vill väldigt gärna att Sundström stannar med gillar honom bara mer och mer. Brynäs tar fram det bästa i spelarna. Kahna fick inte kontrakt av Frölunda - åkte till Brynäs - Frölunda ville ha tillbaka honom.

Att laget är såpass klart innan sommarträningen ens dragit igång är alltid positivt, då hinner laget jobba ihop sig och lära känna varandra. Kanske hinner nyförvärvet Ryan lära sig lite svenska med?
Alla roadtrips till Gävle nästa säsong kommer bli

LEGEN... wait for it... DARY!



Haha! Jag är så löjligt glad på denna bilden att mitt leende nästan inte får plats i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Nu är dagens film vinnaren uppe på bloggen :)

Kom in och kika om det var du som vann, om inte?

Då kan du alltid försöka igen, för nu har en ny tävling redan börjat i samma inlägg som vinnaren står i :)

2011-04-15 @ 19:58:56
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Pernilla

jag hade nog inte beställt sen ett år tillbaka typ, därför jag var saknad xD

2011-04-15 @ 20:15:33
Postat av: Pernilla Nilsson

aw, :( men det va inte dom jag köpte, ville också ha dom :/.. Köpte dom med blommor som mönster typ (mjuka), vet inte om dom va så snygga egentligen :s

Nej jag vet, sen bor man ju inte i en stad som har hm heller......

2011-04-15 @ 22:00:44
Postat av: Pernilla

menade att dom typ är virkade! :)

2011-04-15 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0