I'm telling you exactly what is on my mind.


Jag skulle inte vilja påstå att jag är en elak person, inte alls faktsikt! Jag får en natural high av att hjälpa folk och jag antar att det är därför jag trvis så bra i servicebranchen och som vikarie. Som vikarie lär jag ju ut saker, jag gör nytta och känner verkligen att jag behövs, ibland. Syster skrev ikväll detta inlägg. Det tycker jag är rätt komiskt faktiskt. Jag är som sagt inte elak, bara väldigt ärlig. Ni ser, hon håller ju med mig! Jag tror det uppskattas av andra med, exempel:

Linnéa: Katta, ser jag svettig ut?
Jag: Du ser alltid svettig ut, så inte mer än vanligt.
Linnéa: Jag vet... det är min underlagskräm, håller på att fixa med det.
Jag: Inget illa menat, det vet du va? Jag var bara ärlig.
Linnéa: Men jaja, det vet jag! Det var ju därför jag frågade dig.


Jag skulle inte vara lika rättfram med folk jag inte känner lika väl, men att ljuga är ju bara onödigt. Man kan i och för sig säga saker på ett lite mildare vis än vad jag gör i ovanstående exempel.

Sån är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0