I'm praying that they someday will understand.


Idag har jag:
...efter år av sökande, äntligen fått tag på ett par svarta jeans. Tack Gina Tricot!
...löst x antal sudoku i väntan på Doktorn som aldrig kom.
...insett att hela Conscious kollektionen inte ens levererats till Varberg, den kommer inte heller göra det.
...köpt en svart spetsbody.
...tagit en miljon egobilder i bilen, skrattat åt mig själv, och tagit bort i princip alla förutom den nedan.
...ätit en groteskt stor hamburgare från Korv med Mos i Tvååker.
...försökt ladda upp filmklipp på facebook - utan framgång.
...gluffsat i mig färdigskurna, från skal, kärnor och skinn, apelsinklyftor som mamma fixat åt mig.
...köpt födelsedagspresent till Becka som fyller år på söndag.
...haft mittbena för första gången sedan sjuan skulle jag tro.



Nu ska jag bege mig bort till Johanna, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Punkt nio lät intressant... ... ... ;P

2011-04-20 @ 09:48:56
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0