I'm on the right track baby.


Jag blev precis dödligt sugen på en eventkoordinator utbildning i Landskrona som är på två år och inte kräver mer än en grundläggande behörighet. Synd att den inte ligger i Gävle och synd att sista anmälningsdatumet var i fredags. Dock är jag inte redo att plugga än så det är ju lika bra det! När jag är 21 tänkte jag nog ge mig på den här också. Jag har kommit på att jag är en intensivkurs-person. Blir ju så snabbt rastlös annars.

Becka tyckte att jag skulle bli bröllopsfixare och far ville se mig som flygvärdinna, (förmodligen för att han vill kunna resa till ett reducerat pris), så nu blir dom nog nöjda! Jag med, har en bra känsla om det här! Nästa år dock, år 2011 vigs åt att jobba och tjäna pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0