I can't do this by myself


Jag har kommit på den bästa presenten att ge till Philip! Dock kommer det ta några dagar att fixa men det är det värt!
Helgen blir som sagt lugn. Jag har som plan att leta fram mitt golv under alla kläder, det lär ta typ hela helgen.

För tillfället skrattar jag högt åt gamla bilder mamma rotat fram. Bjuder på två fina rackare nedan, en på mig och en på min kära syster. Annars händer inte så mycket, sitter och petar ut lite mjöl från naveln. Det går liksom igenom tröjan och in bakom navelsmycket när man bakar, sen fastnar det där... fast det behövde ni kanske inte veta. Usch, måste hoppa in i duschen innan jag lägger mig! Jag "skulle bara" kolla datorn en snabbis.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahaha! Usch, den bilden är hemsk, stackars mig..

Men du är tuff ;)



Blev nyfiken på Philips present. Men nu ska vi sova. Hörs imorgon, jag vaknar vid sex, eller ja, jag väcks vid sex. Så hör av dig :)

2011-04-01 @ 22:33:51
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0