Don't let them say you aint beautiful


Skolan tog halvt knäcken på mig idag så jag satte mig i bilen och körde hemåt. Halvvägs hem inser jag, till min förtvivlan, att jag kör åt fel håll. Det var ju dags för nästa jobb!

Kvällen spenderades tillsammans med Olle och Angelica, härliga typer! Alla på jobbet är i och för sig överdrivet bra, Stanton's har helt enkelt stans skönaste personal ;)

Imorgon är det jobb i skolan igen. Förmiddagen blir rätt lugn med korsstygn och kompisband för femmorna och eftermiddagen bjuder på fredagsval (typ som I-val för de icke-Skogstorp insatta) för 6-9or.

Nu är det läggdags! Godnatt alla små.



Pernilla! Ja, efter typ ett år av fixande och trixande har jag fått en ny tröja. Skickade in den och fick tillbaka en ny efter bara någon vecka för att den hade blivit så konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0