All around me are familiar faces, worn out places, worn out faces.


Lunchrast.

Jag sitter mest och filosoferar. Har även sökt in på lite olika program på studera.nu, mest för skoj skull, för att se om jag skulle kunna komma in liksom. Då jag bara läst matte A får man inte vara superpetig men det är oftast bara det som krävs för de linjer som intresserar mig i alla fall.

I eftermiddag står det två bildpass på schemat. Det ska nog gå bra.

När jag kommer hem ska jag bara ladda om, spana in senaste VD avsnittet, sätta i linser och sedan bege mig mot Göteborg för lite hockey. Far kommer och hämtar upp mig vid 17.30 snåret sedan är det Sverige - Tyskland i Scandinavium som gäller!

Skrattar lätt åt alla fula bilder jag tar på mig själv här i lärarrummet, tur att jag är ensam här inne, haha.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Bra där! det gick snabbt för sig att komma igång och söka. men sökte du bara kurser och inga program? :) Btw, vad är det för en snygg tröja?

Btw2, plugga in matte B på komvux som jag gjorde. ju tidigare desto bättre, annars glömmer man. och jag hat n sån dät high techminiräknare som ritar grafer :) Du lär ju behöva det nån gång när du vill plugga nåt.

2011-04-09 @ 07:46:29
URL: http://nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0