These boots are made for walking.


För tillfället cravar jag 4 olika sorters skor. Inte bra för skor är dyrt och jag vet att jag säkert kommer köpa minst 2/4. Fast jag kan ju alltid önska mig dem i julklapp... Men det vill jag inte heller. Varför? Jo, jag har nyligen insett att jag själv inte kommer ha råd att köpa julklappar detta året. Hemska tanke! Jag lever för att göra andra glada och visar det mer än gärna över julen. Förra året fick mamma en digitalkamera och pappa en CD/MP3-spelare/DVD/Radio/allt-man-kan-tänka-sig. Becka fick så mycket så jag vet inte ens var jag ska börja. Hur toppar man det?! (Nej, jag köpte inte alla dyra teknikprylar själv, jag och Becka delade. Då var jag "bara" havtidsanställd salladsflicka, nu är jag arbetslös). Nu har jag visst bytt spår igen. Vill ni se/läsa om mina cravings? Okej.

1. Ett par Hunters. Förra året ville jag ha gråa. Men den nyansen jag vill ha tillverkas typ inte längre + att svarta är mer tidlösa, så detta året vill jag ha svarta.
2. Ett par Reebook Easytone. Perfekt till mina powerwalkar.
3. Ett par Acne Pistol Short. Dock förstår jag att skorna kostar en förmögenhet för dödliga som jag, så en snygg kopia funkar lika bra!
4. Ett par klumpar (svarta). Klumpar (begia) kan man aldrig få för många utav...

Har verkligen för mig att det fanns ett femte par men nu har jag tänkt så mycket på skor att jag nåstan fått huvudvärk. Dagt att avsluta detta inlägg med andar ord. Tjing!



PS. Jag har storlek 37 i skor. Om typ Bill Clinton skulle snubbla över min blogg och bestämma sig för att köpa mig ett par pjux.
PS. 2. Alla skor är länkade till sidor är man kan klicka hem dem/se var de finns att köpas. Om Bill typ skulle gå vilse i skodjungeln.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jäääjää jääää.. :p

Spar dina pengar.. Man behöver inte köpa så mycket klappar :)



2010-09-28 @ 18:20:14
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0