Put your hands on me in my skin tight jeans tonight


Gårdagens kväll/natt var, låt oss säga speciell.
Jag jobbar inte längre på varken Pub OK eller J.F. Inte så att jag fick sparken, men Torrevieja under vintern är mer dött än Falkenberg så det finns helt enkelt inget för mig att göra. Så efter nattens avslutade pass kramade jag hejdå till mina fantastiska kollegor och åkte hem via taxi. Var hemma runt 3.20 och ringde Lillie, som jag alltid gör, så att hon kunde låsa upp dörren. Krångel med mobilerna ledde till att inget samtal gick fram. Varken till henne eller Joel. Jag började plinga som en idiot på ringklockan, bankade på dörren och den där knack-saken. Inget svar. Då ställde jag mig vid ett fönster som var halvöppet och skrek deras namn. Inget svar. Nehe, tänkte jag, grabbade tag i vattenslangen och spolade S.O.S i morsekod på fönstret. Klockan var nu 3.45 och jag började få slut på idéer. Jag var trött och förbannad så jag satte min i "grogg-hörnan" och virade in mig i massa handdukar. Det skulle få bli min plats för natten. Tack gode Gud för att vi är i Spanien. Frös gjorde jag, men det hade ju kunnat vara värre. Där satt jag fram tills 8.16, då fick jag ett sms av Lillie. Sedan dess har jag sovit.
Hur var eran natt?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

MEN SHIT!! Det nämnde du inte.. Galet ju!

Vår natt var ungefär lika hemsk. Haha! Inte särskilt bekvämt, skumpiga vägar, bah :p

2010-09-20 @ 13:35:20
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0