Just don't fall recklessly, headlessly y in love with me.


Var uppe en sväng idag vid 9 snåret och slog en signal till Hotell Cabo Cervera för att se om de hade några lediga rum. Även om jag ska bo själv på hotellet kan det ju vara trevligt att bo på samma hotell som dom andra. Dock var det helt fullbokat så jag får hålla fast vid min idé om att vara någon helt annan viktig person som bor på hotell ensam. Intressant. Himla synd att jag inte tog med mig någon av mina kavajer ;)
Så vad gör jag nu? Tja, tuggar på en baugette jag hittade i frysen igår. Doppat i aïoli blir det superb! Dagens planer är, inga. Kungarna av Tylösand kommer ikväll, that's it. Solen skiner så det blir nog bara till att spendera dagen vid poolen igen. Tro mig, det är inte så skönt som det låter att vara arbetslös/rastlös i soliga Spanien.

Jag gillar bilden.


Jag saknar Bobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0