I'm not a perfect person.


Vi började kolla på filmen som gick på TV ikväll, Lucky you tror jag den hette. Det handlade bl.a. om pokerspelade. Korthajar som är är ständes filmen fort av och korten plockades fram. 500 som vi annars alltid spelar byttes mot poker och matkassan använde vi som marker. Det var nog andra gången i hela mitt liv jag spelade poker "på riktigt". Första gången var också med Lillie + några till, då slog jag både Junior och Sampo - ett kärt minne ;) Jag vann dock ett spel av de två, i första spelet hade jag även ett bra övertag i början. Mamma har lärt mig göra banankakor, pappa har lärt mig spela poker och gilla hockey. Eller tja, det var ju inte pappa som lärde mig Texas Hold'em men han lärde mig poängpoker! När jag var liten var jag även med och kollade intresserat på hur han och hans vännner hade sina pokerkvällar. Vart tog dom kvällarna vägen?

Har ni sett denna filmen förresten? 21, grym!


Morgondagens planer är marknaden i La Mata, (inte stadsmarknaden alltså, Becka). Då jag vann €2 på min dolda pokertalang ikväll kan jag köpa två ringar utan skuldkänslor. Lillie säger att man kan hitta ringar där för €1/st. Wohoo, 7th heaven! Det blir att gå upp tidigt så jag bloggar när jag kommer hem igen.

Nu ska jag kika lite HIMYM :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alice

Lucky you, den filmen har jag sett, den är bra

2010-09-23 @ 01:56:47
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0