He still got that hold on me that makes me crazy.


Ikväll åt vi på La Casona, mmm! Jag åt en stor köttbit, för jag är en köttmänniska. Fast jag var dock väldigt sugen på pasta med.. hur som helst. Här en en bild på allas mat:



Efter maten strosade vi runt på marknaden. Jag kan ha köpt några ringar till... var dessutom grymt sugen på stora, korta halsband. Gärna i silver, silver/turkos eller trä. Än har smyckesutbudet här inte gjort mig besviken, inte heller idag. Bilder på det shoppade kommer imorgon för den som är sugen på att se det.
Efter maten käkade vi även glass. Jag tänkte att det skulle vara roligt att beställa in en Volcán, den såg rätt tuff ut på bilden. Det visade sig vara ett chokladdoppatrån med en chokladglasskula, serverad uppochner dränkt i grädde. Jag som knappt gillar grädde. Omöjlig att äta med. Nej, inte mer vulkan för mig tack!



Vi tog en taxi hem, väl hemma blandades det drinkar och spelades kort, som vanligt alltså.


Kommentarer
Postat av: Alice

snyggingar! :D

2010-09-13 @ 02:32:02
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0