Don't let me go


När jag hängde tvätt tidigare brände det skönt på ryggen. Insåg dock precis att jag fjällar lite på benet (!!) så jag skippar solningen idag. Istället kan jag, tja, plocka ur diskmaskinen och ta ut pengar. Ska skrubba hela mig från topp till tå sen när jag duschar så jag kan få lite ny hud att färga.

Onödig info.
Jag solar typ bara framsida så skillnaden på min fram- och baksida påminner om dessa grillade kycklingarna.


Vi hörs senare när jag har något att komma med. Tänkte kanske gå en liten runda nu under dagen, få se. Det är 26 grader i skuggan så det kan ju bli äckligt varmt att spatsera omkring. Vill inte riskera att få solsting innan kvällens match.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahah! Snygg rygg isf ;p

2010-09-30 @ 19:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0