All I ever wanted, all I ever needed


Morgonen (ja, jag kallar denna tid på dygnet morgon) har varit lugn. Har gjort den dagliga rutin-kollen på datorn + fastnat här p.g.a. lilla Johanna som är så himla trevlig att samtala med. Det snackas om allt mellan himmel och jord, framtidsplaner och saker som skett. Vad som hänt i helgen och vad som komma skall. Hon är mysig, min vän Johanna.

En udda sak.. Det första jag tänkte på när jag vaknade var "Jag ska bli au pair i USA, jag ska mejla Maria Montazami och fråga om hon känner någon som behöver hjälp." Haha, vet inte om jag drömt något om det (för jag minns tyvärr nästan aldrig mina drömmar), men någon måste ju hänt under natten. Nu är jag dock skittaggad på det. Kanske 2012, efter skidsemestern i Åre.
Jag har aldrig varit spontan hur gärna jag än vill vara det. Impulsiv är jag, men det är en helt annan sak. Som denna Spanienresan t.ex. Den planerade jag och Lillie sedan ettan. I tre år snackades det om hur vi skulle leva vårat drömliv tillsammans i Torrevieja innan vi faktiskt åkte.


Kommentarer
Postat av: Alice

...is here in my arms... words are very unnecessary, they can only do harm...

2010-09-27 @ 22:23:01
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0