You ain't seen nothing like me yet.


Nyvaken. Jag måste verkligen försökta vända tillbaka dygnet för detta funkar inte längre. Om en vecka ska jag ha käkat min första hotellfrukost på år och dagar och den lär inte serveras vid 14-15 snåret. Har en ihängade huvudvärk med, fortfarande. Somnar jag med huvudvärk, vaknar jag med huvudvärk - det är bara sån jag är. Hoppas att det blir lite bättre nu efter frukosten, annars får jag använda min av det tunga artilleriet, Alvedon.

Har inget planerat så jag funderar på att lägga min vid poolen, samtidigt som det är det sista jag vill göra. Vem orkar pressa i värme när man inte mår bra?


Kommentarer
Postat av: Lillie

år och dagar var väl lite att ta i.. Elite Hotel & Gävle då?? :P

2010-10-03 @ 16:53:40
URL: http://lillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0