Work with what you've got


Slängde nyss in en tvätt i maskinen och vad hittade jag nere i tvättstugan? En skitcool skjorta! Jag ger fullständigt fan i om långrandigt/randigt överlag tillhör förra hösten, kolla in denna! Axelvaddar har den med.
Måste vara mammas gamla...




En annan cool grej. I Spanien ville jag sååå gärna ha en brun läderryggsäck med alla var gjorda i äkta kamelskinn och stank någon för djävulskt. Kom hem, tog en titt i mammas garderob, vad tror ni jag hittade det? En brun läderryggsäck. Så snyggt!



Älskar att fynda, gärna i hemmets garderober. För två år sedan skulle alla ha en midjekort jeansjacka, jag hade såklart en, i storlek 122. Den hängde ihop med andra minimala kläder jag en gång i tiden fått på mig. tro det eller ej, men det satt perfekt!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag har plockat hem en playsuite från mor för ett tag sedan. Helsvart. Linne i ärmarna typ. Den kan du testa med, den finns här. Långbent. Play, Jump? :S

2010-10-27 @ 18:37:17
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0