Where do you go when you're lonely?


Jag är sjukt mätt! Åt paella idag för första gången med allt möjlig i, musslor och bläckfiskar till kyckling och biff. Det var gott, men det var nog även allt. Jag skulle nog inte beställa det igen då det finns så mycket annat gott att äta. Det var som sagt "bara" gott. Till dessert år jag en helt fantastisk chokladfondant! Åh, det var sååå gott! Intressant iaktagelse; jag var den enda som åt chokladfondant, varför? Jag var den enda singeln. Deprimerande, huh? Man blir verkligen som man umgås. Det var inte heller så att någon i ett par åt samma som någon i ett annat. Hänger ni med? De som var tillsammans åt likadan dessert helt enkelt.
Jag är för mätt för att skriva mer. Slänger in bilderna från kvällen och sedan ska jag tvätta av sminket och fixa mig. Tänkte kolla på Alexander den Store innan jag somnar. Ska upp tidigt imorgon så vi får se om jag orkar se hela. Puss!


Kommentarer
Postat av: Alice

Ja, de säger ju att choklad innehåller hormonet som man får när man är kär... du kanske saknade de. Men känn dig inte ensam, jag åt precis choklad med ;)

2010-10-16 @ 00:03:04
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0