What hurts the most is being so close.


Pust! Det är lika jobbigt som vanligt att välja kläder trots att man köpt massa nytt. Rev mer eller mindre ut halva garderoben innan jag hittade något som var okej. Mamma gillade det inte alls så det blev bara till att byta igen. Hon har ju trots allt oftast rätt. Nu har jag på mig svarta shorts, vit, spets-tubtob och blommig transparent skjorta. Tog hur många kort som helst i ett försök att visa outfiten men det blev bara skit och jag blev svettig. Så jag raderade alla bilder i frustration, knäppte ett sista kort och det blir även det jag bjuder på.



Massa smycken på detta och mina skyhöga, svarta Marble fån nelly.com sitter på fötterna.

Nu blir det party! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0