Wanna share?


Åh! Jag blir galen! Bor med två andra (i huset, ej i samma rum) sällskap som total ockuperat köket under hela den tiden jag väntat. Jag är hungrig!
Så, mendans jag väntar tar jag och berättar om gårdagen.
Jag steg upp 4.30 för att åka till Malmö och ta tåget över med far, som skjutsade mig, till Kastrup. Mellanlandade på Mallorca och allt flöt på precis som man hade önskat. Framme i Sevilla var jag runt 17 snåret och då tog jag en taxi till skolan där Johanna mötte uppp mig. Johanna är en vän till min syster som jobbar på skolan, det var hon som satte hela idén om detta i mitt huvud från början. Vi tog en öl på ett mysigt ställe som var Halloween dekorerat från topp till tå.
Då jag anlände en dag tidigare än tillåtet fick jag bo i ett tillfälligt boende med några tjejer som precis avslutat den kurs jag nu ska gå. Det var tre tjejer från Sverige, USA och England. Jättetrevliga! De skulle ut på kvällen och fira att de klarat kursen och undrade om jag ville haka på. Jag var faktiskt inte så trött och tackade glatt ja till att hänga med. Vi vandrade runt och förfestade fram till klockan 2 innan vi drog till "the place to be" kallat Buddha. Där behöver man typ stå med på listan för att komma in. Jag som "wore the greatest top" fick gå först och trycka upp mina små bröst så mycket jag kunde. Blev synad av en kostymnisse till vakt som frågade hur många vi var. Jag sa att vi var sex stycken och avfyrade det leende min tandställning givit mig och vi var inne! Måste medge att jag kände mig skitcool! Vi dansade hela natten lång, så länge att jag dygnade och lite till. Hemma var vi runt 5.30 snåret och jag stupade glatt i säng efter att ha tvättat av mitt smink och borstat tänderna (jag är väldigt noga med att alltid tvätta av sminket).

Jag sov till 13.30 ungefär då Becka väckte mig med ett telefonsamtal, pratade en stund och sedan kollade jag på halva Cocktail med Tom Cruise (hade redan sett halva tidigare). Efter det somnade jag om och vaknade "på riktigt" 16.30. Skönt att få sova ut!

Nu ska jag laga mat. Om ni orkar läsa mer kommer det fler inlägg senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0