Together we've done so much fun shit in our days, I remember the half. But that's just because most of the time I was drunk of my ass.


Jag sitter och skrattar högt för mig själv. Det har varit en bra kväll helt enkelt! Tänk att minsta lilla sak kan göra en så glad! Det har inte hänt något speciellt överhuvudtaget, men minnen har disskuerats.
När jag var utbytesstudent blev jag väldigt bra kompis med en annan svensk tjej, Ida. Vi åkte på en träff med massa andra utbybtesstudenter från hela Oklahoma, där vi träffade fyra jättetrevliga killar. Jownah och Matt från Holland, Marco från Italien och Rasmus från Sverige. Några helger senare åkte jag och Ida och hälsade på dem. Vi hade skitkul, verkligen! Jag och Jownah snackade just om detta på msn, helgen 6 galna utbytesstudenter aldrig glömmer. Ingen idé att gå in på detaljer för det roar inte er, jag ville bara skriva av mig, göra något. Sitter ensam på mitt hotellrum och det bubblar inom mig. Jobbigt med överflödig glädje-energi när man inte har något att lägga den på förstår ni.



En annan komisk grej. Har jag berättat när jag ringe till taxi i Åre när jag ville få tag på en taxi i Spanien? Nå, jag gjorde det idag igen. Haha! Jubelidiot. Denna gången kunde dock tjejen jag pratade med spanska så hon frågade mig var 222 låg, undefär där förstod jag att jag hade ringt fel. Nu har jag raderat deras nummer från min mobil...

Kommentarer
Postat av: johnny

hahahha lyckat med åre taxi då xd

2010-10-14 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0