There's nothing that I wouldn't do for you.


Jag tror inte jag berättat här i bloggen att jag ska bli moster. Nå, det ska jag i alla fall. Hur coolt?! Jag räknar ner dagarna till 26 januari och har redan planerat massa köp för att välkomna den lilla/lille, vad det nu blir. Det hade varit kul att veta könet så man kunde shoppa loss redan nu, men samtidigt är det roligare att inte veta. Jag kommer älska den lilla krabaten villkorslöst i alla fall!
Var inne en sväng på Zaras barnavdelning idag i väntan på Lillie och Joel. Så mycket fint! Jag hittade en kofta som skulle passa små flickebarn i åldern 0-1 månad. Åh, tänk att man varit så liten. 48 cm och 3030 g vägde jag när jag första gången såg dagens ljus den 10 juli 04:05 på morgonen. Den lilla koftan skulle passat mig en gång i tiden. 0-1 månad! Hittade även de sötaste vinterkläderna för små bebispojkar! Tog tre snabba bilder innan jag var tvungen att dra.
Enjoy!



Jag kommer bli världens bästa moster. Det vet jag.

Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Jo, de som inte är höga i skolan, super varje morgon innan skolan, eller som de flesta utav mina vänner brukar göra, nyktra i skolan men höga varje helg... Förra veckan dog en fjortonåring i Kittaning(en stad i närheten av Ford City, där jag går i skolan) utav en överdos... förjävligt.

2010-10-14 @ 03:48:17
URL: http://alicewalden.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Det vet jag med att du kommer bli <3

Den 25 är det tydligen planerat till nu enligt barnmorskan.. =)

2010-10-14 @ 16:47:33
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0