There's a lot of things I wanna say to you


Jag har så mycket att berätta! Så, så, så mycket, men jag vet inte vad jag ska börja. Vill inte skirva inlägg långa som Svea Rikes Lagbok så jag tror jag tar en del i taget.

...jag börjar efter Brynäs-matchen som är väldigt spännande. De leder för tillfället med 3-2 mot serieledarna Luleå. Jag måste även äta, har druckit ett glas juice på hela dagen. Låt säga att jag är rätt hungrig. Trots det mår jag hur grymt bra som helst! Har idag fått flytta in i min lägenhet, inatt sov jag i en tillfällig lägenhet. Min "mamma" som jag är inneboende hos är världens mysigare människa! Jag har även ett eget gym! Varför tog jag inte med träningsskorna... Mer om detta senare. Puss!

Min dörr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0