Should I give up, or should I just keep chasing pavements?


Morr! Internet här hemma krånglar en massa och fungerar aldrig när jag behöver det som mest. Nu rullar det i alla fall och jag hoppas att det gör det tillräckligt länge så jag kan publicera åtminstånde ett inlägg idag.
Idag lunchade jag och Johanna (som nyss är hemkommen från Barcelona) på Stålboms, Linnéa anslöt sig lite senare för hon ville också mysa. Det blev kalkonpanini för de två hungrida medans Linnéa mest kollade på. Idag har jag även packat och jag ber till gudarna att jag fått med mig allt jag behöver. Detta är första gången jag packat allt på 1½ dag + inte skrivit någon packningslista. Behöver man ta med sig kollegieblock tro? Kan springa in till bokhandlen och köpa ett, bästa att vara på den säkra sidan. Det börjar bli lite nervöst nu men ännu har jag inte riktigt förstått det, jag väntar ju fortfarande på kläder som hänger på tork. Är nervös för att jag ska vara dålig. Jag vet att jag är bra på engelska och i skolan, men det är ett krav för att man ens ska få gå denna kursen. Alla är formodligen det. Utan att låta bitchig vill jag säga att jag inte är bra på att vara sämst, för det är jag oftast aldrig, i något. Jag tror det är det som skrämmer mig mest. Nåja, det innebär bara att jag får kämpa lite hårdare, det ska jag nog klara. Jag klarar mig alltid.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Klart att d kommer klara det bra!! =) YOU ARE THE BEST ! :p

2010-10-28 @ 18:58:08
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0