Separated by distance and time


Jag trodde jag hade mms-bloggat tidigare idag men det kom visst aldrig fram. Det var inget speciellt egentligen, berättade bara var vi höll hus och vad vi shoppat, men det kan jag ju skriva om här istället. Först tänkte jag bjuda på lite bilder från våran dag vid poolen.


Sådan far, sådan dotter.



Efter detta åkte vi in till staden, farmor och farfar stannade hemma. Vi käkade på Burger King, gick på marknaden, i skoaffärer och handlade på Mercadona.


Denna söta lilla gubben har hur mycket smycken som helst till väldigt överkomliga priser, galet snygga är dom med! Här brukar jag hänga, men jag tror inte han kände igen mig. Har nytt sällskap med mig varje gång.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ehh.. Att pappa inte landar rätt på rumpan på poolkanten på den bilden är rätt konstigt.. =S

2010-10-11 @ 22:40:53
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0