La cucaracha


Det har jag visst glömt berätta, men igår, i förregår? Jag vet inte riktigt, man tappar så lätt tidsuppfattningen. Hur som helst. Så kollade vi på TV när jag får för mig att vända bort blicken och då ser jag en kackerlacka size large springa in i huset, hövligt nog använde han dörren. Så jag skriker vilket skapar en kedjereaktion och snabba språng efter utrotningssprayen. Inte länge till fick han skåda nattens mörker.

De två senaste dagarna har vi mest städat och jösses vad fort tiden går när man städar ändå! Den är snart 18, jag vaknade i oförsig vid 14, men dagen är ju redan förbi liksom! Blir till att käka kvällsmat på Amso ikväll igen, spaghetti blir det nog ikväll för det var ett tag sedan. Har blivit dålig på att ta kort under den senaste tiden, men jag lovar att det ska bli bättring på den fronten med start på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0