I will always think of you, as someone that I love.


Inspiration finner man överallt.
I Spanien fick jag för mig att köpa mass sjalar, jag som inte ens använder sjalar. Det var väl mitt undermedvetna som spökade. Strax efter alla inhandlade sjalar hade jag ett Resident Evil marathon och blev galet inspirerad av Milla. Hon var ju bara så cool. I tredje filmen, Extinction vandrade hon runt i öknen med en sjal på huvudet. Så jag började vandra runt i regniga Sverige med en sjal på huvudet och det kändes faktiskt riktigt bra. Det kanske låter heltknäppt med det såg helt rätt ut. Evelina sa att jag såg ut som en filmstjärna, haha! Det saknades väl bara ett par solglasögon sen var jag redo att möta alla paparazzis.
Det jag försöker säga är väl att man inte ska snöa in sig på alla modebloggar och slaviskt ta åt sig allt de skriver. Inspiration finns överallt, man måste bara hålla ögonen öppna och inte vara rädd för att testa något nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0