You've got the whole world in your hand.


Attsiken så kallt här är! Hade behövt en rånarluva när jag var ute och vandrade med lillebror nyss. Längtar efter ett varmt bad/dusch men vi har ingen badkar och på vintern är vårat vatten kallt, så även hela huset. Istället sitter jag här framför datorn och trycker med dubbel uppsättning av kläder. Ska iväg och jobba klockan 16 för Jennie och på torsdag ska jag jobba igen för Peter. Nu ska jag få i mig lite mat och kanske lite varm O'boy. Puss!

Lyssnar på Kings of Leon och drömmer mig tillbaka till sommar och Hultsfred :)

Kommentarer
Postat av: johanna

fatta att jag ville cutta mig själv med kökskniven när jag läste att kings of leon ska till p&l .............

2010-12-02 @ 18:56:44
URL: http://ahlqvistjohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0