With or without you


Höll ännu en lektion idag. Det gick hur bra som helst! Alla studenter var hur snälla som helst, som vanligt! Andrés, klassens clown, ropade på mig mitt i lektionen och sa: "You always smile." Det säger alla så det var väl ingen nyhet direkt, men det är alltid lika kul att höra och även att jag har ett vänligt/välkomnande leende.
Idag sa även Dawn (läraren) "Oh, I wish she would stay here" om mig till Ria. Himla kul att höra :)

Ikväll vi i ska klassen + de två belgiska tjejerna och deras kompis Pedro ut och äta. Himla mysigt. Vad det blir är ännu oklart.
Har precis bytt om till lite sköna kläder för nu ska jag ta en powernap. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0