We don't buy no drinks at the bar, we pop champagne!


Hemma efter några trevliga timmar med Johanna. Satt här hemma i pyjamas och kände mig allmänt ofräsch när mobilen ringer "Jag är utanför om 5 minuter" säger hon. Snabbt som ögat fick jag klä på mig och öppnade dörren med tandborste i mun. Vi hängde på ett fik, tog varsin läsk och brownie. Ser dock väldigt mycket fram emot min söndagsmiddag for one. Jag är en kött-människa och jag behöver mig dagliga dos av det med.

Förutom att plugga denna helgen har jag kollat serier... Håller i nuläget koll på 90210, Vampire Diaries, Glee och HYMYM. Har ett lätt beroende av serier. Är även ikapp med USA's sändningar av alla ovanstående så jag har lätt abstinens eftersom jag redan sett alla de senaste avsnitten av alla serier.

Nåja, nu är det phonology som gäller. Whopa!

Ikväll ska jag förresten skypa med min svenska Johanna i Sverige, mys!


Vill även påminna er om att det är farsdag, om ni missat det. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0