Watching you, watching me. A fine way to fall asleep.


Vaknade för ungefär en halvtimme sen. Dagens planer är att plugga, städa och gymma. Himla rolig söndag. Jag behöver verkligen tvätta mina kläder, det är sagt att Rosa ska göra det år oss en gång i veckan, men hon hämtar dem aldrig. Vilket I-landsproblem. Imorgon har jag nästan slutat skolan vid denna tiden. Det blir tufft att gå upp tidigt imorgon. Jag måste lägga mig tidigt med, kommer nog inte vara så lätt. Igår somnade jag inte förrän 5.10 ungefär. Spanien ger mig för mycket utrymme att tänka, jag mår inte bra av att tänka.
Nehe, nu är det nog dags att äta frukost! Puss.

I brist på andra bilder får ni en minibild på hur ett skypesamtal kan se ut med Prim och Carro.

Kommentarer
Postat av: Gosia

Jag vet inte om hela galan kommer sändas på internet, men röda mattan borde man kunna se på http://ema.mtv.se/ när den väl är igång :)

2010-11-07 @ 14:43:31
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: pernlla

jasså ? vad? :D

det står: somliga saker är så självklara sådär självklara att man inte ens funderar över dom, inte förrens man måste.

(stod under bilden i inlägget) ;)

2010-11-07 @ 17:25:42
Postat av: Rebecka

Men förösk att komma in i skoltid, och inte somna så sent, det är galet. Och DÅ kommer du klart bränna ut dig trots att du "bara" är där en månad, Så kan man inte hålla på... Faktiskt.

2010-11-07 @ 20:46:42
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0