To you everything was just a game and boy you played me good.


Idag har jag vaknat upp hos Johanna, kommit hem, gått ut med Bobby, hälsat på min nya syssling som är 3 veckor gammal, ätit, druckit varm O'boy, sovit, kollat på film med mamma och träffat kusinerna. Det var nog allt. Har alltså ännu inte packat upp. Det brukar ta mig några veckor faktiskt. I Spanien var jag den här jätte organiserade tjejen med åtta olika mappar i olika färger där jag hade delat in alla mina papper hur fint som helst. Undra vart hon kom ifrån och vart tog hon vägen? Hon är i alla fall jäkligt stolt över sig själv och hennes prestationer, hon är rätt bra ändå.

Imorgon ska jag gå upp tidigt och bege mig till Skogstorpsskolan är att skriva in mig som vikarie. Ska även säga till Stanton's att jag är hemma igen så att även de kan ringa mig. Nåja, nu ska jag nog lägga mig. Har inte hunnit sova ut riktigt än. Jag vill bara inte gå upp, mitt rum är svinkallt! Förra året spenderade jag vintern på en madrass i TV-rummet... Hur som helst. Puss!

Hallå rödvinsansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0