Love lockdown


Komisk grej. Upptäckte när jag var och shoppade att jag visst råkat ta på mig trosorna ut och in i morse, haha! Nu, lite mer seriösa grejer...

Sevilla är en så fruktansvärt vacker stad! Åh, jag har varit ute och gått (shoppat) i nästan fem timmar. Fötterna gör lite ont, tur att man inte är spanjorska och går i klackar konstant. Jag har tagit 121 kort idag, på byggnader, det måste ändå säga endel. Jag ska låta bilderna tala för sig själva.
Vill bara berätta att jag tog en sväng in på Starbucks (två faktiskt, en på väg bort och en på väg hem) för att testa. Det är ju sånt jäkla hysteri om Starbucks. Beställde en Caramel Macchiato och den var faktiskt riktigt god! Jag som inte ens gillar kaffe, inte ens lite. Nu är jag med hooked på Starbucks. Den varma chokladen med hasselnöt som jag beställde (av samma kille som skrattade lite åt mig) på vägen hem var med superb!

Hänglåsen jag skrev om tidigare.


Tjurfäktningsarena

Jag och självutlösaren gjorde ett försök att sammarbeta, vi gav uppp efter första kortet.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hääärliga bilder! TYckte att den på dig var fin med =))

2010-11-02 @ 11:40:08
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0