I'm going through hell, thinking about you with somebody else.


Har påbörjat på de två återstående läxorna men det går trögt! Finns så mycket annat som lockar, Brynäsmatchen till exempel. Lyssnar på den nu samtidigt som jag försöker komma på en planering till mina kommande lektioner. 12 olika, roliga, unika och lärorika aktiviteter ska jag komma på. Känns som att kreativites-förrådet är rätt tömt men jag kämpar på. En vecka kvar.
Gick förresten till en Kina-affär, efter att Laura varit här och hämtat bakgrunden till sin mind map som hon glömt här. De finns precis överallt i hela Spanien (tror jag) och har oftast öppet när andra har stängt. Fick med mig en flaska vatten, nudlar, som jag käkade upp för ett tag sedan, och en sprite så jag kan dricka lite vino fresco (rött vin + sprite/7up).
Jag och Laura slipade även på menyn till avslutningsmiddagen då vi ska grilla hemma hos henne. Blir en klassisk BBQ med allt från grönsaksspett till rostbiff.

Nu blir det till att skriva lite mer på min foreign language journal. Tack och lov så har jag morgondagen på mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0