I know, I don't wanna cry no more.


Har ni hört om den där "genomskinlig väska" trenden? Inte så att jag avgudar den eller något, men idag köpte jag 4 "genomskinliga väskor". 4 spänn styck, synd att klaga liksom. Kunde inte bestämma mig för vilken färg och med tanke på hur satans mycket vi har för oss här behöver vi förvaringsställen, dem är perfekta till det!



Fick även med mig en cola hem, vem har sagt att måndagar måste vara trista? Ikväll ska jag och Ria käka popcorn och kolla på film!

Sött lillfinger.
Varför är det så att lillfingret står ut när man dricker eller liknande?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

så gör jag med med lillfingret xD Johan skrattar varje gång han ser det, antar att alla inte gör ! xD

2010-11-08 @ 18:56:18
Postat av: Rebecka

Jag gör nog så! :)

DU har skjortan du fick av mig, tjoho =) Kul att den kommer till användning. =D

2010-11-09 @ 08:44:17
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0