I can't forgive the things that I can still remember.


Höll min sista lektion idag inför en hel klass. Weho! Har bara privatlektionerna kvar men det ska nog gå bra, eller helt okej i alla fall. Är extremt nervös över de stora provet som jag inte alls börjat plugga på än, de är i övermorgon. Dock är jag extremt trött nu och ska ta en powernap. Hade råkat sätta klockan på 7.50 idag istället för 6.50. Härligt uppvaknande man fick när Ria hem hem från sitt hem och ropade "Good morning!" vid 7.40.
Nåja, nu måste jag samla lite engeri. Har massa läxor att göra, utöver pluggandet och senare ikväll kommer Laura kanske förbi för att vi ska göra lite inbjudningskort till BBQ:n.



Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0