Hold your head up high


Pust! Tror jag är klar med mind mappen nu. Hade velat finslipa lite på den för att få till det där lilla extra, men för det första så orkar jag inte och för det andra så jag jag inte skriva ut bilder eller något alls för den delen - vilket jag skulle behöva för min finslipning.

Hade jag varit Mercedes skulle jag i alla fall nästan gråta av glädje för den fina mind mappen jag gjort. Om hon bara visste hur mycket tid, energi och pengar jag lagt ner på den. Förmodligen kommer den slängas när jag använt den en gång i ca: 10 minuter. Det känns lagom kul. Såhär ser den ut i alla fall:

Pappret tog slut, därför är Italien kortare än vanligt...
Hon älskar att resa och har varit i de flesta länder i Europa.
Den blå blomman är Sevilla på kartan och snögubben är var jag bor i Sverige, på ett ungefär, för att hon ska minnas mig.

Hon föddes i Sevilla den 14 april.

Nedan ser ni vad hon tycker om.

Hon gillar våren och hösten bäst, men jag tog med alla årstider för att bilderna var så fina.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

What!!? Har du gjort denna fina till din elev?!

Klart att hon inte kommer att slänga den.

Oj, den var skitfin =))) Du kanske ska hålla på med scrapbooking? :) Eller vad det nu heter.. :)



Ingen av mina lärare har gjort nåt sånt fint någonsin i alla fall ;)

2010-11-20 @ 16:29:17
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0