He's the only one that I want by my side.


Igår bytte jag stadsvandringen mot hockey, så idag byter jag gym mot stadsvandring. Alla affärer har stängt på söndagar, vilket betyder att jag bara ska ut och gå. Det är nog för det bästa. Dock ska jag köpa en pälsjacka innan jag åker hem. I alla affärer jag var inne i sist jag jag den ena snygga pälsen efter den andra. De ligger bara på 500 lappen med, lätt värt! Jag måste ha en. Det som håller mig tillbaka är övervikten, men jag måste ha en jacka... och ett par jeans. Hittade dock inte Pull & Bear sist. Sen är jag klar med min shopping! Jag har faktiskt inte senderat mer sen förra shoppingen, bara på bra saker, som mat.

90210 säsong 3 håller även på att laddas hem, såg klart på säsong 2 igår när jag inte kunde sova. The Blind Side såg jag med, den var bra :)

Plaza Nueva


Nu drar jag ut, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0