All you gotta do is keep strong.


Jag och Ria gick ut för att äta idag, fira att våran andra skoldag var över. Helt stört vilket tempo vi jobbar i och hur intensivt allt är. Jag minns inte senast jag tänke såhär mycket och nu har jag en ihållande huvudvärk för att jag typ tänkt för mycket. Redan på fredag ska vi hålla våra lektioner för klassen och sen på måndag för de riktiga eleverna.



Min kyckling var kall i mitten så jag skickade tillbaka den... På ytterdörren stod det att de sökte en kock, nu förstår jag varför. Annars var det gott!

Nu ska jag faktiskt ta en Alvedon och sedan lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: pernilla

hihi jaa!! =)

jobbigt det låter de där, men de fixar du =) är du duktig över lag i din klass?

2010-11-03 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0