Remember me


Idag hämtade jag upp mina kusiner, Philip & Caroline, för att spela lite minigolf och käka i staden. Jag stod för allt för jag är sån himla tiptop kusin! Brukar verkligen vara jättedålig på minigolf, men idag fick jag 34 slag på 18 hål! Hur cool är inte jag?! Som max fick jag 4 slag och det var bara på en bana, i snitt fick jag alltså: 1,888888888888888889 typ, najs. Överlycklig skuttade jag fram till disken och sa: "Jag fick dagens bästa resultat! Jag fick dagens bästa resultat!!" I all exaltation glömde jag dock protokollet, hade varit en roligt minne. P & C fick vardera 50 slag. Bra, så slapp någon komma sist :)

Haha! Denna bilden är underbar! Ser ut som om Philip dyrkar solen, egentligen kastar han sin boll och råkade blunda samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0