You leave me speechless.


Idag har jag haft fullt upp. Vikarierade återigen på Skogstorpsskolan, vilket jag ska göra imorgon med + jobba på Stanton's när jag är klar på skolan. Jag ska hålla i två tyska lektioner, för 8:or och 9:or, även en franska lektion fär ett gäng 7:or. Hur detta kommer gå har jag absolut ingen aning om, har aldrig läst tyska i hela mitt liv. Idag höll jag med i en tyska lektion, men vi inledde den på spanska och avslutade på engelska. Jag tycker det är rätt roligt att vikariera, har börjat vänja mig vid att alla saknar respekt för mig... Kanske inte låter så himla kul men jag vinner över dem sakta men säkert, tror och hoppas jag i alla fall. Efter skoldagarna är jag helt slut, kommer hem och somnar på soffan, det måste ju ändå innebära att jag gör något. Har en timme ledigt imorgon efter lunch så jag ska ta med en bok eller liknande då för att läsa i.

Imorgon har jag en lång dag framför mig men jag hinner slänga in minst ett inlägg mellan skolan och Stanton's. Vi hörs då, nu ska jag kolla på "The boy in the striped pajamas". Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja den ja. Lite hemsk film :(

2010-12-08 @ 23:09:14
URL: http://Sindelina.wordpress.com
Postat av: Ida

hemsk bild :(

2010-12-09 @ 11:23:00
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: matilda

den filmen är hemskt men bra

2010-12-10 @ 17:02:42
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0