They've got nothing on you


Klockan 7.54 ringde mobilen imorse, det var dags att vara vikarie igen. Hoppade in i duschen och otroligt nog stod jag 8.30 i 6C's klassrum med ett gäng loggböcker i hand för att hålla i samlingen. Spenderade första timmen i C-spåret och resten av dagen i A-spåret. Självklart ska de små rackarna hålla på att testa en konstant, men än hänger jag med. Hade tre mattelektioner och en NO lektion idag - vill inte påstå att det var en idealisk dag för mig. Jag är en språkperson och denna språkperson hade stora komplikationer med att förklara sjättegradens matte. Dessutom höll jag en genomgång om ekvationer för ett gäng 7:or. Haha! Jag + X = Horribelt.

Ikväll ska ni enligt listan få veta vad jag stoppat i mig idag. Det får mig att vilja äta nyttigt, jag som är så sugen på något sött!

Hittade en somrig bild från studenten som jag ville visa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0