The hardest part is letting go of all the nights we shared


X antal gånger har jag tänkt skriva om julafton och jag har påbörjat flera inlägg. Nåja, bättre sent än aldrig, här kommer min jul!

Vi började öppna klappar redan den 23:e, jag, mamma och Becka.
Becka fick som ni ser årets julklapp, en Brynäs-body. Mamma fick ett julförkläde som hon genast satte på sig för att sedan fortsätta med förberedelserna i köket.


Detta året såg jag Trolltyg i Tomteskogen med, för första gången. Mysig liten film. Sedan slog klockan 15 och så satt jag, som de flesta andra bänkad vid Kalle & CO.

Hemma hos Pernilla och Pamela visade Becka hur man kunde framkalla "rouge-kinder" utan rouge - medans jag drog en pose, med rouge på.


Pamela och Pernilla


Sen fortsatte jag posa...


...såhär mycket tyckte Becka om det.


Antonia och Isabella vid granen med alla paket.


Becka tycker om att bryta ryggen på små barn...


Sen kom Tomten och slängde ut paketen, bokstavligt talat. Här fångar farfar en flygande klapp.


Isabella hämtar fint ett av alla hennes paket.


Där har ni min julafton i stora drag och bilder. Förutom paketutdelningen/öppningen spenderade vi kvällen åt att äta och spela spel.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahah! Härliga historier till ännu härligare bilder :)

2010-12-27 @ 22:16:21
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0