Jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu.


Idag kom jag från jobbet vid 21.30. Första gången jag ansvarade för stängingen och det bra, tror och hoppas att jag inte glömde något men, det återstår att se. Det var rätt lugnt, på något vis hamnade jag vid pizzabänken och gjorde inte en enda sallad på hela kvällen. Skönt med lite omväxling.
Innan jobbet hann jag med att köpa två julklappar. Hade dett dem båda i en katalog men de var inte alls som jag tänkt mig. Köpte dem ändå då jag är rätt så säker på att de som ska få presenterna inte kommer få detsamma av någon annan.

För tillfället sitter jag bara hemma och fryser. Imorgon har jag inte planer, tror jag. Det dyker allt upp något. Kanske är det dags att packa upp resväskan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0