It sure feels good, to finally feel the way I do.


Dag 10 – Bloggfavoriter

Mina bloggfavoriter är lätt tjejerna på Modette. Jag följer inte dem alla men Angelica, Karin och Ebba är grymma! Har helt ärligt knappt våga kolla in de andra för jag är rädd att fastna och jag förljer redan allt för många bloggar!

Andra bloggar jag följer är bl.a. släkt och vänners, Kenzas (såklart) The Montazami's och sedan en salig blanding som jag på någon konstigt vis fastnat för.

Här är en bild på urläckra Angelica som, som sagt, bloggar på Modette.

Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; Tack tösen :) jag har gjort en "snurra" på sidan av huvudet , så att de blir som en boll fast lite plattare typ !



Det går jätte bra! som sagt - sålänge man länkar så är det inga probs :) KRAM

2010-12-13 @ 07:06:22
URL: http://ANGELICABLICK.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0