I'm praying to a God that I don't believe in.


Nyss hemkommen från kusinerna, de åker till Thailand imorgon så jag spenderade lite quality-time med dem och åt Paradis choklad.

Philip och jag.


När jag satt på jobbet tidigare idag så ringde de från Skogstorpsskolan och undrade om jag kunde hoppa in imorgon. Jag gillar framförhållningen! De ringde imorse med om idag men det kunde jag ju inte ta. Ska få testa på B-spåret imorgon, spännande. Nya utmaningar!

Tänkte försöka lägga mig i tid ikväll för att vara så utvilad som möjligt imorgon. Det hade varit roligt att komma på en planering att använda mig av imorgon, men jag vet inte riktigt hur B-spåret arbetar och om de vill låta mig köra min grej. Nåja, ska tänka lite på saken.

Vi hörs imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Häärlig bild! =)

2010-12-07 @ 22:10:19
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se
Postat av: Phillipagnete

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-01-13 @ 16:07:06
URL: http://phillipagnete.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0