I need you to need me back.


Jag byter plats på dag 12 och 13, har inte hunnit ta någon bild på min väska så jag sparar det till imorgon. Jag ska nu alltså berätta om min vecka.




Dag 13 – Den här veckan

Denna veckan har inte varat så länge. Igår var det Lucia och då sov jag till sent, jobbade, åt en lussekatt och drack mjölk till. Idag har jag jobbat på Skogstorpsskolan, imorgon ska jag jobba på Skogstorpsskolan och från och med torsdag blir jag fast på Stanton's. Jag kommer att jobba varje vardag framöver, Skogstorp hamnar alltså tyvärr i kläm då. Ikväll kommer även tjejerna hit och så ska vi julbaka. Det blir nog lite av varje, knäck, conflakeskakor, pepparkakor, ischoklad, chokladdoppad marsipan och skumtomtar. Yummie!
Imorgon efter skolan ska jag och far gå på julklappsjakt. Vet inte riktigt vart vi ska, men det blir nog bra i vilket fall som helst!
På torsdag har jag nog inga planer förutom jobbet men det är skönt att få ta det lugnt lite då och då med.
På fredag ska jag jobba igen, varje vardag som sagt och var tredje helg. I helgen ska jag njuta av min ledighet och ladda upp inför juldagen genom att mysa med mina älskade flickor.

Det var/är min vecka i stora drag. Hoppas ni får en toppenvecka, det tänker jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0