I keep dancing on my own


Dag 08 – Favoritsaker

Det finns mycket som går in under kategorin "favoritsaker" enligt mig. Hade aldrig klarat mig utan min mobil, så det får väl klassas som en favoritsak. Hockey, resor, shopping... Räknas det som favoritsaker? Äsch! Min lista, mina regler. Jag älskar hockey och jag älskar att resa! Jag älskar att shoppa och jag älskar saker överlag. Jag kan få fnatt på små ting som jag bara måste ha trots att det är väldigt, väldigt onödigt. Tack och lov har jag inga cravings på att ha den senaste mobilen eller en Ipad - hellre små billiga skitsaker än dyra elektroniska saker.
Min mobil har jag haft sen urminnes tider och har upprepande gånger fått frågan om när jag ska byta ut den. Jag kan sms:a och ringa med den, allt jag behöver. Bilder kan jag ta med min kamera som jag haft lika länge, och tappat lika många gånger i marken som mobilen. Jag kräver inte så mycket helt enkelt.
Detta hade kunnat vara roligt att skriva om, men min skrivlust försvann lika fort som något som försvinner fort. Man kan ju inte alltid leverera.. Det är 22 dagar kvar av listan, det blir bättre då.

Mina favoritpojkar. Tycker Greiss kunde tagit ett annat nummer än #25,
#25 är Markan för mig.


Nu ska jag packa upp och julstäda. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0